Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 29 sierpnia 2013

Filiżanka XXL

Dziś prezentuje filiżankę wykonaną na zamówienie. Jest znacznie mniejsza niż ta, którą tradycyjnie wykonuje. Filiżanka na fotce a około 17zm wysokości







10 komentarzy:

  1. wow ale big, świetnie Ci wyszła :)
    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci to wychodzi, piękne prace.Dziękuję za odwiedziny mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny:)

      Usuń
  3. Śliczna i jak pięknie wypleciona!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna jest i jak profesjonalnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne rzeczy robisz :)
    Origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)