Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 21 sierpnia 2013

Filiżanki

W tym poście przedstawiam kilka filiżanek, które udało mnie się wykonać właśnie z papierowej wikliny. Można w nich umieszczać niewielkie doniczki z żywym kwiatem, cukierki lub też bukiet kwiatów z bibuły. Tak naprawdę ich zawartość jest dowolna i każdy może  w nich trzymać to co mu się podoba:)




2 komentarze:

  1. przepiękne prace, bardzo mi się podoba cały komplecik filiżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ewoz - piękne filiżanki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.plonacemotyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)