Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 21 sierpnia 2013

Kilka słów o mnie

Mam na imię Natalia, choć niektórzy bardziej znają mniej jako Agusia:) Oba imiona są poprawne:D
Jeszcze rok temu nie miałam nic wspólnego z rękodzielnictwem. Jednakże pewnego dnia odkryłam stronę , która na zawsze zmieniła moje życie. To właśnie tam spotkałam bardzo wiele życzliwych osób, które z cierpliwością wtajemniczały mnie w papierowa wiklinę. Dzięki nim dziś już sama doskonale (tak przynajmniej mnie się wydaje:)) sobie z tym radzę. Dlatego też postanowiłam rozpocząć przygodę z tym blogiem. Może i dzięki mnie ktoś odkryje w sobie talent w rękodziełach. Na pewno będą starała się każdemu pomóc jak tylko będę potrafiła. Póki co zajmuje się papierową wikliną i kwiatami z bibuły. Jednakże nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. Może i w innym temacie także odkryję coś inspirującego i zacznę tworzyć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)