Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 22 sierpnia 2013

Rowerek

Przedstawiony na zdjęciach rowerek stanowił prezent z okazji Dnia Matki. Dlatego też, z oczywistych powodów, pozostały mi po nim już tylko te zdjęcia. Jednakże już niebawem będę przymierzać się do wykonania kolejnego :)





7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, estetyczne prace :)
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki rowerek :) Na kwiatki genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze do ciebie trafiłam bo akurat mam rowerek na zamówienie ,ten będzie dla mnie inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę pomóc:) Powodzenia:D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)