Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 25 sierpnia 2013

Wazonik z różami

Z racji weekendu lekko zaniedbałam wrzucanie fotek z moimi dziełami. Dlatego też dziś postanowiłam troszkę to nadrobić. Póki co wrzucam jedynie prace, które wcześniej wykonywałam. Jak tylko skończę to zacznę wrzucać bieżące prace. Zapewne będą to już świąteczne wyplatanki




5 komentarzy:

  1. śliczne prace:) Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i oczywiście zapraszam częściej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) jak najbardziej będę częstym gościem:D

      Usuń
  2. bardzo ładny wazonik. i jaki równiutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) dziekuje za wizyte na moim blogu, i za mily komentarz :) Sliczny wazonik, sliczne prace, z checia dopisalabym sie do grona obserwatorow Twojego bloga.. ale nie widze gazdetu obserowania bloga????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) ja dopiero, ze tak powiem, ogarniam tu to wszystko:) dlatego też może nie wszystko jeszcze jest tak jak powinno. Już wstawiłam brakujący element

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)