Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 16 września 2013

Filiżanki XS


Witajcie wieczorową porą :)
Żeby nie było, że ja tu nic nowego nie tworzę :) dzieje się i to dość sporo. Jak już wspominałam wcześniej, z racji niekorzystnej pogody głównie tworzę i plotę, ale nie maluję. To właśnie dlatego tak mało postów ostatnio.

Na dowód tego, że nie kłamię :P jedno z moich ostatnich dzieł:)

Jak widać popadam ze skrajności w skrajność. Niedawno prezentowałam dość okazałą filiżankę. Teraz z kolei wykonałam wręcz odwrotnie. Filiżanki są mniejsze od tych standardowych. Przepraszam za jakość zdjęć, ale fotki robione przed chwilą. Niestety już nie mam tych filiżanek więc nie będę mogla im zrobić fotek przy dziennym świetle


6 komentarzy:

  1. bardzo fajne filiżaneczki :) Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te filizanki :))) Kolory bardzo fajne i kwiatki delikatne dodaja uroku . Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)