Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 29 września 2013

Grzybobranie :)

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających i obserwujących mój blog :)

Dziś z racji pięknej pogody i wolnego czasu wybraliśmy się z rodzinką na grzyby. Niestety chętnych było więcej niż grzybów, a że nie należymy do wytrawnych grzybiarzy to zbieramy jedynie te z gąbką :) Na szczęście cały koszyk takich udało się znaleźć :D W sam raz na jajecznicę i sznurek do zasuszenia :)
Ze względu na małą ilość grzybów zaczęłam robić fotki tym, które bardzo ładnie wyglądały. Oto kilka z nich:
Jeżeli ktoś zna ich nazwy to chętnie je poznam. Poza muchomorem, którego znam :P







6 komentarzy:

  1. wszystkie są ładne szkoda że trujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były tylko fotografowane i pozostawione w lesie :)

      Usuń
  2. no ja myśle, że ich nie zjadłaś ;D Muchomorek niczego sobie, bardzo dorodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, ja też w tym roku byłam na grzybach, dwa razy! tyle z bratem nazbieraliśmy że ciężko było przerobić :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyroda jednak daje nam dużo radości:))
    Nominowałam Twojego bloga do Liebster award zapraszam do siebie poinformacje:))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. muchomorek wyszedł ślicznie ^^ te jego kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)