Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 11 września 2013

hmm Pani, Dama, lalka, różnie ją nazywacie :) Po prostu Kobieta z papierowej wikliny :)

Dziś prezentuje Wam pracę, która pochłonęła niemalże cały wczorajszy mój dzień. Ale warto było :) Jestem z niej dumna :D Moja pierwsza kobieta z papierowej wikliny :) i to od raz taka duża :)



15 komentarzy:

  1. wow! piękna praca :) teraz tylko wykończyć ją odrobinkę decoupage i będzie jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dama, pięknie wypleciona :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna i tak rowno wyplecona . Dziekuje za odwiedzinki i zapraszam :) Chetnie bede zagladac , bo piekne prace .

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna:) pozdrawiam i dziękuję za udział w Candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Dama wyszła pięknie , podziwiam jak zrobiłaś takie drobne elementy.Pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wypleciona dama z dbałością o szczegóły , bardzo mi się podoba , Dziękuję za przemiły komentarz na moim blogu i zapraszam częściej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłaś mnie tą Damą:) Marzę o niej już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać:) Twoja jest cudna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) ja też dość długo się do niej zbierałam :)

      Usuń
  8. Po prostu cudeńko i jak dokładnie i równiutko wypleciona ta dama:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż trudno uwierzyć, że z papieru takie cuda można stworzyć. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)