Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 4 września 2013

Kwiaty na gałązce

Witajcie:)
W weekend byłam na Dożynkach. Miałam w tym swój ukryty cel:P chciałam podpatrzeć czy jest na tego rodzaju imprezach zapotrzebowanie na rękodzieła. Jednym słowem czy wśród sprzedających znajdę rękodzielników. Okazało się, że kilka osób było. Szczególnie urzekła mnie jedna pani, która miała stoisko z kwiatami z bibuły. Tak się zachwyciłam, że od kilku dni nic innego nie robię tylko kwiaty z bibuły :) Powoli przestaje korzystać z kursów dostępnych na innych blogach. Improwizuję!!! :D


Narobiłam już dość sporo tych kwiatków. Powoli nie mam gdzie ich przechowywać :P Dlatego też starałam się je jakość zagospodarować. Inspiracji na to poszukałam w przydomowym ogródku :) mianowicie znalazłam suchą gałązkę na drzewie i postanowiłam ją wykorzystać :)

Oto co powstało :)












4 komentarze:

  1. Ja do tego użyłabym bibuły w kolorze zgniłej zieleni. Wyglądałaby ta gałązka bardziej prawdziwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewykluczone :) użyłam po prostu taką jaką miałam :)

      Usuń
  2. Witaj tutaj jest wymianka:)
    Możesz sie zapisać:)



    http://aniaartstor.blogspot.com/2013/09/wymianka-czarno-biaa.html?showComment=1378814920205#c3066741828566003507

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)