Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 30 września 2013

Nominacja do wyróżnienia

Witajcie:)
W komentarzu pod poprzednim postem pojawiła się informacja iż mój blog został nominowany do Liebster award :) Śpiesznie powędrowałam na blog babcia ja  :)
Oto moje odpowiedzi na zadane tam pytania:
1. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
telefon
2. Samochód czy rower?
samochód
3. Ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Wyplatanie lub krzyżówki
4. Preferujesz wypoczynek w górach czy nad morzem?
Zdecydowanie w górach :)
5. Jakie miejsce na ziemni najchętniej byś odwiedziła?
Egipt
6. Co sądzisz o posyłaniu 6-latków do szkoły?
Jest to zabieranie im dzieciństwa. Za wcześnie 
7. twój ulubiony kolor?
Zielony
8.Co zawsze poprawia Ci humor?
Przytulenie się do kogoś bliskiego
9. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Zupa pomidorowa 



Teraz kolej na moje pytania i listę nominowanych :) hmm z tym będzie ciężko. Zarówno z pytaniami jak i ze zbyt krótką listą nominowanych. Ale do dzieła

Moje pytania
1. Skąd pomysł na rękodzieła?
2. Ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię...
3. Jeśli film to tylko...?
4. Ulubiona pora roku?
5. Kawa czy herbata?
6. Lampka wina czy coś innego?
7. Chciałabym się jeszcze nauczyć...
8. Czego mogę nauczyć innych?
9. Najchętniej odpoczywam w...
Teraz czas na nominowane blogi:


Z niecierpliwością będę oczekiwała odpowiedzi :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :) Już daję odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Twojego bloga do Liebster award zapraszam do siebie po informacje :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:) Dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie ci dziekuje za nominacje nigdy wczesniej nie bralam udzialu w czym takim ale odpowiem na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)