Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 20 września 2013

Poparcie dla http://polakwykona.pl/

Witajcie:)
Dziś z nietypową prośbą:)
Na stronie http://polakwykona.pl/ w aktualnościach znalazłam artykuł informujący o tym, że strona została dodana do elitarnego rankingu internetowego zrzeszającego najlepsze strony poświęcone branży artystycznej. To wspaniale :) Teraz nasza kolej :) Trzeba wchodzić na stronkę i głosować na nich:) to link gdzie wszystkiego się dowiecie i gdzie możecie, aż 2 razy dziennie na nich głosować:

Wchodzimy i glosujemy :)


http://polakwykona.pl/aktualnosci/45-oddaj-glos-na-strone-polakwykona-pl-w-rankingu-polskich-stron-artystycznych.html 


Popierając ich dajemy sobie szansę :) będziemy mieli fajne miejsce umożliwiające sprzedaż naszych rękodzieł z miłą atmosferą i fajnymi ludźmi :) Wszystko co związane z rękodziełami i naszą ciężką pracą powinno być promowane i popierane :)


                                             Zapraszam również w swoim imieniu :)

6 komentarzy:

  1. Jak najbardziej popieram:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez popieram dzieki za odwiedzinki i cieszę się, że Ci się podoba moja wyhaftowana metryczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny . Oczywiście popieram:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)