Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 17 września 2013

Troszke się pochwalę :)

a to z tej radości:) Co prawda wszystko odbyło się w niedzielę, ale ja jeszcze jestem w szoku (nieco mniejszym niż w niedzielę, ale jednak). Udało mnie się wygrać w Candy u Izy :D Jestem przeszczęśliwa :) Teraz z niecierpliwością czekam na paczuszkę :) jak tylko przyjdzie to zaraz Wam pokaże co skrywała :) choć to nie tajemnica :P

2 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Ślicznie dziękuję też za udział w moim Candy, po wyniki zapraszam 23-ego września! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)