Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 1 września 2013

Wazon z Gwiazdą Betlejemską

Witajcie:)
Na niektórych blogach zauważyłam, że już pojawiają się rękodzieła związane z Bożym Narodzeniem:) Niektórym może się wydawać, że to jeszcze za wcześnie:P Ja również już powoli przygotowuje się do tych najpiękniejszych świąt:) W tym poście przedstawiam Wam wazon wykonany z papierowej wikliny z Gwiazdami Betlejemskimi z bibuły:)




6 komentarzy:

  1. jakiś link można dostać do tych gwiazd.....
    CUDNIE CI TO WYSZŁO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o kurs, to bym musiała poszukać. Bo kiedyś gdzieś w internecie znalazłam:) Może jak będę robiła następne to sama kursi zrobię by pokazać co i jak :D

      Usuń
  2. Ja też poproszę o kurs na taką piękną gwiazdę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)