Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 4 października 2013

Gałąź z kwiatkami

Witam
Jakiś czas temu prezentowałam gałązki z kwiatkami wykonanymi z bibuły. Wtedy Malmys zasugerowała, że zieleń powinna być nieco ciemniejsze. Co więcej zaoferowała pomoc. Dzięki temu dziś mogę Wam zaprezentować kolejną podobną pracę. 
Tytuł nie jest przypadkowy. Prezentowana na fotkach gałąź, a nie gałązka:P,  jest dość sporych rozmiarów :) ona również została znaleziona w moim ogrodzie. Praca nad nią zajęła mi, aż 3 dni :)
Mam nadzieję, że teraz lepiej to wygląda



Ja to chyba lubię tak ze skrajności w skrajność :)

8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)