Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 10 października 2013

Mała taca

Witam
Kolejna wyplatanka barwiona kawą. Tym razem zrobiłam z białych rurek niewielką tacę. Gładkie rurki inaczej przyjmują kawę, pokrywa je w całości :)



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna taca, taka naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, a moze zrobisz candy ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) póki co nie bardzo mam pomysł na nagrodę, ale pewnie kiedyś zrobię :)

      Usuń
  3. Tez maluje kawa kosze tylko z bialych rurek, ladniej wygladaja.Fajna tacka,podoba mi sie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma takiego kursu. Są jedynie zdjęcia którymi możesz się zainspirować. Te są piękne. Możesz napisać do tej osoby i może powie Ci jak je zrobiła http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3145419,3,7,134384,Konwalie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała
    masz talent :3
    +
    zapraszam na candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)