Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 8 października 2013

Owalny koszyczek

Witam:)
W weekend eksperymentowałam z barwieniem kawą:)
Osobiście bardzo ten sposób przypadł mi do gustu:) Na pewno jeszcze nie jedno swoje dzieło kawą ubarwię:)

Oto efekt mojego eksperymentu:



13 komentarzy:

  1. wyszedł Ci ekstra, jak żywa wiklina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Natalio:) Fajnie że wpadłaś chociaż na chwilkę do mnie,dziękuję:) Koszyczek jest śliczny,bardzo mi się podoba to barwienie kawą,muszę spróbować:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wypleciony koszyk . Kolor fajny . Musze kiedys kawa pomalowac , bo jeszcze nie malowalam . Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) też się dość sporo czasu do tego zbierałam, w sumie sama nie wiem dlaczego, ale jak już raz spróbowałam to nie odpuszczę :) Bardzo mnie się ta metoda barwienie spodobała

      Usuń
  4. Fajna taca, taka kształtna :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy, dziewczyny z http://in-staat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super koszyki i kolor.Barwiłaś samą kawą czy dodawałas mąki?gdzieś na blogu czytałam że z mąka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam z mieszanki kawy i mąki, na gorąco łączonych

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)