Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 7 listopada 2013

Podsumowanie wymianki halloweenowej :)

Pierwszy raz brałam udział w wymiance :) ale na pewno nie ostatni!! świetna zabawa :) zwłaszcza jak się trafi na tak miłą i zdolną parę jak ja tym razem.
Wymiankę halloweenową organizowała Małgorzata Kozłowska
Moją wymiankową parą była Agnieszka L, która tworzy przepyszne i pięknie zdobione pierniczki. Do tego jeszcze była tak mila, że wykonała dla mnie pierniczki ze specjalną dedykacją i na wyjątkowe okazje :)
To pojechało do Agnieszki:


 A to ja otrzymałam od niej:

Prawda, że same wspaniałości :)


3 komentarze:

  1. Ale super :) Twoje dzieła piękne, a pierniki odlotowe! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) a pierniczki nie tylko wyglądają rewelacyjnie, ale również tak smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)