Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 11 grudnia 2013

Łapiemy licznik



Przeglądając blogi zauważyłam, że jest zabawa, która polega na łapaniu licznika. Pomyślałam, że może i ja coś takiego zorganizuje, co Wy na to?  :) zatem zapraszam do zabawy:) nagordę-niespodziankę otrzyma ode mnie osoba, kto złapie licznik na  6837 i wyśle do mnie na maila dowód tego czyli screen. Jeżeli chcecie wziąć udział w mojej zabawie to miło mi będzie jeżeli wyrazicie chęć w  komentarzu pod tym postem, dodatkowo będzie mi niezmiernie przyjemnie jeżeli na swoim blogu poinformujesz innych o mojej zabawie. Warunki te nie są obowiązkowe i konieczne, ale na pewno sprawisz mi niezwykłą radość jak je spełnisz :)
Poza tym poniżej znajdziecie banerek, który wraz z linkiem do tego postu możecie umieścić na swoim blogu.

Skąd ta liczba? Nie mam pojęcia, tak mi się właśnie napisała, a chciałam by nie było banalnie równo. Poza tym jest nieco odległa więc mam nadzieję, że zabawa trochę potraw. Dzięki temu więcej osób będzie miało szansę  :)
Co do nagrody to jeszcze sama nie wiem co to będzie, ale na pewno znajdzie się tam kilka przedmiotów, które sama wykonam :)

P.S. Jeżeli po tygodniu od przekroczenia tej liczby nikt się do mnie nie zgłosi wygra ten, kto był najbliżej tej liczby :) Zatem jak będzie już blisko róbcie screen i zobaczymy kto wygra :)
 



Jeżeli umieścisz baner lub też napiszesz post o tej zabawie zostaw w komentarzu link do tego :) z chęcią odwiedzę Twój blog :)

Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski

Serdecznie zapraszam do zabawy :)




1 komentarz:

  1. Jakoś mi umknęło wcześniej to łapanie - zapisuję się oczywiście :) Banerek u mnie na blogu :) idę polować na cyferki:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)