Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 8 grudnia 2013

Filiżanka z kwiatami

Tak mnie się spodobało barwienie kawą, że ostatnio niczym innym nie barwię swoich plecionek :) ale chyba nie tylko moje zdanie takie jest:) filiżanki barwione kawą cieszą się powodzeniem :) Oto kolejna w tym stylu, którą wykonałam w tym miesiącu. Dla odmiany postanowiłam wypełnić ją kwiatami z bibuły, które zrobiłam jakiś czas temu, ale nie miałam do tej pory pomysłu na ich wykorzystanie. Nie wiem co to za rodzaj kwiatów, po prostu siedziałam wycinałam z bibuły kawałki różnych kształtów i łączyłam je w kwiatki :) Taka improwizowana praca :) a to jej efekty


1 komentarz:

  1. Kwiatki przypominają mi trochę tulipany :) Bardzo ładną ozdobę stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)