Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 26 grudnia 2013

Kwiatki zamiast kokardki

Witam świątecznie :)
Jak mijają Wam święta?:)
Przez wszystkie przygotowania i nadmiar obowiązków nie miałam niestety czasu w tym roku zrobić ozdobnych pudełek na prezenty. Mimo to chciałam by coś przeze mnie wykonanego znalazło się w prezentach. Dlatego postanowiłam zrobić kwiatki zamiast tradycyjnej kokardy na prezenty :)




Tak to wyglądało w praktyce:


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł Kobieto :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję :) tak w ogóle to w święta mam trochę czasu i buszuję po różnych blogach. Mam już tyle pomysłów, że mi chyba życia i miejsca na wszystko zabraknie...

      Usuń
    2. Skąd ja to znam :) Jak coś gdzieś zobaczę ciekawego co chciałabym zrobić zawsze zapisuję na kompa i tyle już tego mam, że sama już nie wiem co tam jest :)

      Usuń
  2. super fajne mama zamiar tez się nauczyć takie robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko wygląda na skomplikowane, ale bardzo prosto się je robi :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)