Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 17 grudnia 2013

Okienka na choinkę

Przeglądając blog Ani znalazłam świetny pomysł na ozdoby świąteczne. Co prawda Ania opisała je jako okna na okna, ale ja postanowiłam, że wykorzystam je jako ozdoby na choinkę :) Swoją drogą u Ani można znaleźć naprawdę SUPER rzeczy, serdecznie polecam:)

Zapytałam Anię, czy mogę skorzystać z jej pomysłu. Taką uzyskałam odpowiedz: "Nie mam nic przeciwko a nawet namawiam Cię na robienie co tam Ci tylko wpadnie w oko z mojego bloga. Nie pytaj się tylko rób :) i się chwal efektami :)"
To się chwalę, he he :)

Okna wykonane są z patyczków do lodów. Udekorowałam je koronkami i sztucznym świerkiem, na który nałożyłam różne koraliki.


oto efekt:






Powinno być 12, ale jeden zdążył już znaleźć właściciela zanim zrobiłam zdjęcia :)


 niestety jakość zdjęć marna










5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszły te okienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne Kochana! Fajny ten Twój świerk, ja swój musiałam trochę skracać :P Widzisz nie pomyślałam, że okienka mogą być ozdobą na choinkę. Dziękuję za podpowiedź :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)