Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 13 grudnia 2013

Pod wpływem impulsu :)

Dziś, jak co dzień, przeglądałam Wasze blogi :) Na jednym z nich, Pomieszane-poplątane, znalazłam DIY na Kwiaty. Wiem, że tam jest ciąg dalszy i powstaje coś SUPER, ale ja ograniczyłam się jedynie do wykonania kwiatka. Od razu wzięłam kartkę i zaczęłam postępować zgodnie z instrukcją :) Tak powstał ten kwiatek:





Wiem, że do ideału to jeszcze bardzo daleko, ale należy brać pod uwagę, że to pierwszy taki kwiat jaki zrobiłam w swoim życiu :)

3 komentarze:

  1. Zawsze jest ten pierwszy raz ,a Twój pierwszy raz jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, ja też robię coś pierwszy raz i powiem tak, fajna zabawa, warto próbować :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)