Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 6 grudnia 2013

Podsumowanie wymianki Mikolajkowe :)

Brałam udział w wymiance mikołajkowej organizowanej prze Edytę z Kubkiem Kawy, która nie dobierała nas w tradycyjne wymiankowe pary, a stworzyła wężyk wymiankowy :) Bardzo mnie się to spodobało :) Z racji tego, że Mikołajkowa wymianka prezent można było rozpakować dopiero dziś, moja cierpliwość była wystawiona na próbę, ale udało się. Dziś w końcu nastał moment, w którym legalnie:P mogłam sprawdzić co jest w  środku.

Prezent dla mnie miała przygotować Lubica Zirael 

Jeszcze wczoraj wyglądało to tak:



6 grudnia 2013 :)


Natomiast ja miałam przygotować prezent mikołajkowy dla Ani S

oto co powędrowało do Ani:

A tak wyglądało tuż przed ostatecznym spakowaniem:

Mam nadzieję, że prezent się spodobał, bo ja jestem zadowolona z tego co mnie mikołaj przyniósł :)
Dziewczyny dziękuję za miłą zabawę :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba! :) Milion razy zmieniałam koncepcję i trwało to i trwało... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że na zdjęciu nie widać w pełni jak to wszystko wygląda fajnie

      Usuń
  2. taaak....
    to czekanie było okrucieństwem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) trening silnej woli:) tylko nie wiem ile jeszcze bym wytrzymała :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)