Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku :)

Witajcie po raz ostatni w 2013 roku :)
Ten rok przyniósł mi nowe, bardzo ciekawe hobby. Mianowicie poznałam i zainteresowałam się papierową wikliną. Poza tym w sierpniu założyłam swój własny blog, na którym mogę Wam wszystkim pokazać co sama tworzę :) Muszę dodać, że nie byłoby mnie tutaj, ani też nie umiałabym tego co umiem gdyby nie wspaniałe kobietki, które zawsze chętnie i cierpliwie odpowiadały na moje wszystkie pytania. Tutaj w szczególności podziękowania należą się Ewoz, a także Malmys, która wciągnęła mnie w świat kwiatów z bibuły. Nie mogę tutaj oczywiście zapomnieć o  Ani :) Poza tym dziękuję każdemu kto chętnie mi pomagał gdy zmagałam się z jakim twórczym problemem :)

 Życzę Wam, aby w nadchodzącym roku nie zabrakło Wam pomysłów i weny do tworzenia swoich arcydzieł :)


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

3 komentarze:

  1. Zdrowia ,szczęścia ,miłości ,spełnienia mażeń
    i sukcesów w pracy twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu wspaniałych pomysłów w nowym roku i mnóstwo spełnionych marzeń:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)