Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 31 stycznia 2014

Głosujemy na Anię :)

Witajcie

Dziś mam do Was prośbę trochę za pośrednika robię:P
Byliście już na blogu Ania S Musicie tam koniecznie zaglądać :) to u niej podejrzałam m.in. te okienka z patyczków do lodów co przed świętami zrobiłam
Ania zgłosiła swój blog na konkurs BLOG ROKU 2013
Każdy komu podobają się jej prace, a myślę, że innych osób nie ma, może oddać na nią swój głos :)

Tutaj wszystko wyjaśniono:



Głosujemy na Anię, dziewczyna zasłużyła na wygraną :D

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci Natalio :* jesteś kochana! Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)