Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 23 stycznia 2014

Walentynki :)

Witajcie
U mnie już powoli przygotowania do Walentynek :) coraz więcej różnych serduszek mnie otacza :D
Większość z nich oczywiście kawą pomalowanych :P
przypominam, że na wianuszek możecie głosować :) Tutaj

a to serduszka dziś dokończone :)





6 komentarzy:

  1. Cudne :) i jak pięknie komponują się niebieskie róże z rurkami malowanymi kawą :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż kreatywności i pomysłów. Przepiękne serca. Zapraszam do obejrzenia moich lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te Twoje serduszka:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)