Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 5 stycznia 2014

Wazonik lub pojemniczek

Witam wszystkich po raz pierwszy w 2014 roku 

Dziś pokażę Wam prace jeszcze z zeszłego roku, mniej więcej z grudnia:)
Właśnie nie bardzo wiedziałam jak to nazwać. Wszystko to dlatego, że jest to pomalowane kawą. Dlatego też nie może mieć kontaktu z wodą. Zatem można by uznać, że na wazon się nie nada, nawet jak się włoży szklankę do środka. Jednak można w nim umieścić sztuczne kwiaty :) to i wtedy za wazonik może posłużyć. Ja jednak pomyślałam od razu o innym zastosowaniu. Mianowicie może to posłużyć jako pojemnik na szczotki czy łyżki w kuchni, albo coś podobnego :) A Wy jakie mielibyście na to pomysły?:)





1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)