Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 16 stycznia 2014

Wianek w kształcie serca :) Kursik

Witam
Z racji tego, że Walentynki zbliżają się wielkimi krokami to dziś przedstawiam Wam kurs na wykonanie wianka w kształcie serca :)
Postanowiłam zgłosić go na konkurs TUTAJ

1. Bierzemy 5 rurek i łączymy w ten sposób. Przyklejamy jeszcze jedną, obok dowolnej, dodatkową. Łączymy je ze sobą w ten sposób


2. Do środka należy włożyć formę, ja wykorzystałam rolkę po folii spożywczej. Najlepiej jakby nie była zbyt gruba.

3. Wyplatamy wokół niej, aż do uzyskania interesującej nas wielkości (należy jednak pamiętać, że na ten wianek łączymy dwie takie tuby ze sobą). Zaginamy rurkę co drugą, a do zagięcia wybieramy rurkę przy której znajduje się ta z poprzedniego zagięcia. Jak na zdjęciu

4. Kiedy nam się rurka skończy doklejamy kolejne

5. Kiedy osiągniemy interesującą nas wielkość należy rurki przykleić do tuby i odciąć ich nadmiar. Formę wyjąć ze środka




6. Dokładnie tak samo zrobić drugą tubę identycznej wielkości

7. Następnie łączymy ze sobą obie tuby



8. W miejscach, które były łączenia należy przeprowadzić nitkę i związać na środku (jak prezent). Formujemy w ten sposób kształt serca



Teraz dowolnie barwimy, a gdy wyschnie można zdjąć nitkę. Powinno zachować swój kształt :)


Powodzenia :)

Koniecznie pochwalcie się jeżeli skorzystacie z mojego kursu :)
Będzie mi miło jeżeli podasz źródło na swoim blogu, w chwili kiedy wykonasz taki dzięki moim instrukcją taki wianuszek

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)