Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 24 lutego 2014

Jeszcze jedne wianek w kształcie serca :)

Witajcie:)
jak Wam minął weekend? też tak słonecznie jak u mnie:)
Tym razem chyba już ostatni taki wianuszek:) a przynajmniej póki co:P

Tym razem ma kwiatki pomarańczowo-niebieski po jednej stronie. Ten akurat wyszedł mi naprawdę dość spory :)






P.S.
Dla wszystkich posiadających FB chciałam powiedzieć, ze TUTAJ zgłosiłam zdjęcie mojej pracy w konkursie, wystarczy wejść i je polubić :) Za każdy gest poparcia dla mnie serdecznie dziękuję:)

Link do mojego zdjęcia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353236504805251&set=gm.209492349258720&type=1


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)