Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 18 lutego 2014

Malutki koszyczek z kwiatkami

Witajcie :)
Dziś chciałam Wam pokazać malutki koszyczek jaki zrobiłam już dość dawno, ale był sam i nie miałam na niego pomysłu. Kilka dni temu koleżanka wpadła na pomysł bym do niego dorobiła kwiatki w dowolnych kolorach to może by był fajny na prezent. I tak oto powstała ta kompozycja :)






P.S. Konkurs Łapiemy Licznik dobiegł końca, przekroczyliśmy magiczną liczbę 6837
Zgodnie z tym po napisałam w zasadach czekam tydzień, czyli do 24 Lutego 2014 na screen potwierdzający, po tym czasie nagrodę wyślę do tej osoby, która  była najbliżej tej liczby i ma na to dowód :) może zatem nadal macie szansę;) choć już powyżej tej liczby to łapcie licznik może jednak :)

To może od razu zapytam, co sądzicie by znów zorganizować łapanie licznika?:)

6 komentarzy:

  1. Piękny koszyczek - bardzo fajne kolorki i ta róża na środku dwukolorowa jest super! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że to taka już wiosenna kolorystyka z krokusami mi się skojarzyła, ale na krokusy nie miałam tyle czasu by zrobić

      Usuń
  2. Ale piękne te różyczki, kiedyś próbowałam taką zrobić ale przypominała wymiętą kulkę ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)