Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 12 lutego 2014

Podsumowanie wymianki czekoladowej :)

Witajcie:)
Co prawda termin upłynął 6 Lutego, ale ja dopiero teraz znalazłam chwilę by na spokojnie Wam się pochwalić co dla mnie zrobiła Puszkova, bo to właśnie ona była moją wymiankową parą :)
Powiem Wam, że jak zaczęłam wyciągać skarby z paczki od niej to chyba wyglądałam jak dziecko co otwiera prezenty spod choinki :) co jedna rzecz to fajniejsza :) najchętniej bym wszystko naraz nosiła choć wiem, że się nie da ;)
Wymianka była organizowana na blogu Moje małe decupage, a wymiankową parą została Puszkova

To ja od Puszkovej dostałam:



Możecie mi zazdrościć:P jest czego :D
A w kopercie był list :)

A to ja wysłałam do Puszkovej:

Mam nadzieję, że jej także podobał się prezent ode mnie :)

Oczywiście jeżeli jeszcze nie byliście na jej blogu to serdecznie zapraszam :)
Mojej wymiankowej parze bardzo dziękuję za zabawę i to co znalazłam w paczuszce:)

3 komentarze:

  1. Świetne prezenty, wymianka udana :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Zazdroszczę Ci całej biżu :P przepiękne bransoletki! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)