Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowa kartka :)

Witajcie
dziś Wam pokażę jaką zrobiłam kartkę dla mojego ukochanego:D Przyznam nieskromnie, że bardzo mu się podobała i ucieszył się, że sama zrobiłam. Taki właśnie efekt chciałam osiągnąć:D Bo uważam, że fajniejsze są kartki jeśli własnoręcznie zrobione:) Przyznam, że tej techniki wcześniej nie próbowałam, ale jak na pierwszy raz wyszło całkiem nieźle;)


Te serduszka po bokach to naklejki filcowe, które udało mi się wczoraj zakupić :)

2 komentarze:

  1. Ale super kartka! Też uważam, że najpiękniejsze jest to co zrobione własnoręcznie i od serca :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)