Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 26 lutego 2014

Wyniki zabawy "Łapiemy licznik"

Witajcie w ten wiosenny dzień :) a przynajmniej u mnie za oknem już wiosna :)
 
Nadszedł czas na ogłoszenie wyników w zabawie "łapiemy licznik. Niestety nikomu nie udało się złapać liczby, którą podałam. Następnym razem może zmodyfikuję zasady i dam nieco więcej czasu i będzie lepiej :) Zobaczmy. W sumie zgłosiły się dwie Panie, które miały liczbę zbliżoną. Jednak najbliżej tej liczby, którą ja podałam była AniaS Dlatego do niej powędruje nagroda główna. No ale z racji tego, że to była pierwsza zabawa organizowana przeze mnie i zgłosiło się mało osób to i do pani Basi powędruje drobny upominek :) Dziewczyny proszę swoje adresy na maila mi podesłać :)
A i jeszcze poproszę Was o cierpliwość, bo nagrody możecie wypatrywać mniej więcej za miesiąc w swoich skrzynkach pocztowych :) Teraz nie dam niestety rady, a chce by były porządnie wykonane i w ogóle :)
Gratuluje i pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Juuupiiiiiii :) A już myślałam, że całkiem przegapiłam szansę na jakieś cudo od Ciebie Kochana :) Dziękuję i już nie mogę się doczekać :) A Pani Basi również gratuluję :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jednak warto być cierpliwym i mieć nadzieję :)

      Usuń
  2. Witaj ładne prace tworzysz, chętnie zostanę tu na dłużej

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)zapraszam do grona obserwatorów:)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)