Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 12 marca 2014

Koszyczek z kwiatami czerwono-żółtymi

Witajcie:)
U Was też już zawitała wiosna?:) Ja od wczoraj przeniosłam się już z malowaniem na dwór:) na tym słoneczku w kilka chwil i wysycha :) nie to co w domu...
Niedawno koleżanka powiedziała, że chciałaby koszyczek z czerwonymi kwiatami, a reszta nie ma znaczenia. I miałam na wszystko jakieś 2 dni. Dobrze, że z zeszłego roku został mi taki seledynowy koszyczek, ale nie miałam czerwonej bibuły, w sklepie obok też nie było, o zgrozo jak pech to pech, mieli tylko w jakimś odcieniu co przypomina czerwień. Jak się przyjrzycie to może zobaczycie, że są 2 odcienie czerwonego, ale nie wiem czy na fotce to wyszło. Dobrze, że na to przystała i zgodziła się, żeby były nie tylko czerwone, ale przełamać tę monotonię innym kolorem, Tu już sama miałam wybrać. Bukiet wyszedł trochę z resztek, bo z różnych kwiatów jakie już miałam i z czerwonych też zrobionych wcześniej. Tylko dorabiałam róże z tej jaśniejszej czerwieni. Ogólnie koszyk ponoć się podobał :) a Wam się podoba?





5 komentarzy:

  1. No pewnie, że się podoba! Świetny różany koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne odcienie tych różyczek, cała praca ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz, prace piękne. Zapraszam do siebie na blooga: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)