Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 9 marca 2014

Nietypowy bukiet :)


Witajcie :)
Ostatnio zastanawiałam się jak to jest z kwiatami i kto komu może dać, a komu nie wypada. No tak kobiecie zawsze kwiatka można i wypada :) a nawet trzeba he he, ale jak to jest u facetów? Facet facetowi kwiatka nie da to oczywiste;) ale czy wypada by kobieta facetowi kwiat np na urodziny dawała? I tak wykombinowałam, że zrobię nietypowy bukiet. Kupiłam takie większe cukierki-pralinki w papierkach i wykorzystałam je jako środek do kwiatka, a resztę zrobiłam normalnie z bibuły. Każdy smak cukierka ma swój kolor :)  Chociaż jak Krzyś to zobaczył to stwierdził, że jego tata i tak chyba jeść ich nie będzie :P
I tak powstał taki bukiet:)



I jak Wam się podoba?:)
Milej niedzieli :)

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)