Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 27 marca 2014

Róże z brokatem

Witajcie:)
Jakiś czas temu kupiłam sobie komplet klei z brokatem i chciałam je na różach wypróbować. I tak każdy kolor różyczki dostał inny kolor brokatu :) Pewnie na zdjęciu nie do końca to widać, ale tak jest:) Trochę szkoda mi było wyrzucać te różyczki, to zrobiłam do nich malutki koszyczek i mamy kolorową dekorację :)



5 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja, kwiaty piękne. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:))
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! Chyba mi umknął wcześniej ten post :P Bardzo fajny efekt uzyskałaś Kobieto :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)