Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 14 marca 2014

Wianek-Jajko

Witajcie :)
Jak Wam idą przygotowania do świąt?:)
U mnie już powstał pierwszy wianek w kształcie jajka. Co prawda więcej mam już podszykowanych dzieł związanych ze świętami, ale jak do tej pory tylko ten jeden udało mi się dokończyć :)





11 komentarzy:

  1. śliczny wianuszek, takich w kształcie jajka jeszcze nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Zdradź jak uzyskałaś kształt jajka. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to co Ci wysłałam było zrozumiałe?:) bo mam świadomość, ze trochę zawile napisałam:P

      Usuń
  3. super pomysł - bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papierowa wiklina to dla mnie czarna magia:) ale jak przyjemni ogląda się efekty końcowe:) super praca. dziękuję za udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, bardzo przyciągające miejsce, rewelacyjny wpis, porywająco opowiedziany, pewnie od czasu do czasu odwiedze twojego bloga, dlatego że naprawde bardzo mi się tu u Ciebie podoba, pozdrawiam Kinga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)