Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 22 marca 2014

"Wiosna, ach to ty" :) i Krokusy :)

Witajcie:)
Nareszcie mamy wiosnę:D Zrobiło się cieplej, oby na stałe już. Teraz to i nastrój się od razu poprawił :) ale i mnie powiększyła się znacznie powierzchnia do tworzenia, bo już prawie ze wszystkim i na stałe przeniosłam się z malowaniem na dwór:) i fotki lepsze wychodzą robione na słoneczku, bo te w domu to takie ponure były. Same pozytywy :) też Wam się humor poprawia jak tylko wiosna przychodzi? U mnie to ulubiona pora roku, bo ani nie jest za gorąco, ani za zimno. I wszystko budzi się do życia. SUPER :D


Dziś Wam pokaże pierwszy koszyczek jaki zrobiłam już wiosenny bo z krokusami :)




11 komentarzy:

  1. Śliczne, a już myślałam, że Ci takie piękne wyrosły:))
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy i życzę szczęścia w losowaniu :) zostaje u Ciebie na dłużej - dodaję blog do mojej listy i będę tu częściej Pozdrawiam:) Agnieszka z http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne krokusiska :) Bardzo lubię je robić i zawsze podoba mi się efekt końcowy. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana te krokusy są przecudowne! Jak żywe :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyczek przepiękny :)podziwiam :)
    też lubię wiosnę ale moim faworytem jest zdecydowanie lato :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)