Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 27 kwietnia 2014

Filiżanka Wielkanocna

Witajcie:)
Wyszło mi, że do końca miesiąca uda mi się Wam pokazać wszystko co miałam świątecznego i w końcu pokażę coś innego:) Bo pewnie staję się już monotematyczne:P

Dziś kolejna "resztkowa" praca, bo filiżankę już miałam i uzupełniałam ją tym co mi zostało. W środku jest jajko styropianowe oplecione wstążką (moje pierwsze w taki sposób ozdobione styropianowe jajko, to idealne nie było, ale własnoręcznie wykonane:D)



2 komentarze:

  1. ślicznie !!!
    Pozdrawiam Niedzielnie i życzę udanego tygodnia :))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)