Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 9 kwietnia 2014

Kompozycja wiosenno-wielkanocna

Witajcie:)
Pamiętacie koszyczek ?:) Powstał kolejny. Tym razem umieściłam w nim krokusy fioletowe i żółte, żonkile, jajko styropianowe i bazie :) I tak powstała kompozycja wiosenno-wielkanocna:) Co Wy na to?





3 komentarze:

  1. A ja na to, że cuuudny ten koszyczek jest :) Ile kwiatów - się narobiłaś Kobieto! No rewelacja! Aż zapragnęłam takowy też mieć :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)