Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 29 kwietnia 2014

Koszyczek :) Oficjalne zakończenie sezonu wielkanocnego na ten rok ;)

Witajcie :)
Nareszcie nastał moment kiedy mogę powiedzieć, że z baziami, kurczaczkami i pisankami koniec na ten rok:) bo przecież żonkile i krokusy to wiosenne kwiatki, a nie tylko świąteczne:)
Koszyczek, który Wam dziś prezentuje został wykonany na prezent dla cioci :) Koszyczek się podobał, więc prezent się udał:)




Też tak macie, że zaczynacie kilka prac na raz? I to nie, że zacznę pleść i mi się odechce czy coś, ale wiecie tu coś dokleję  i trzeba poczekać itp. No to zaczynam coś innego robić w tym czasie, i tak mi kilka prac poodkładanych pozostaje i później nie wiem za co się zabrać:P

3 komentarze:

  1. oj też tak mam....cudny koszyk jeśli jesteś chętna zapraszam do zabawy w truskawkowa wymiankę u mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja też tak mam :P koszyczek piękny :) Ale się naprodukowałaś tych krokusów i żonkili w tym sezonie :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)