Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Podsumowanie wymianki wielkanocnej :)

Witajcie:)
Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę wielkanocną na blogu Upominkowy Świat Moją wymiankową parą została Ania z bloga Papierowe plecionki

Przyznam się Wam, że jak przeglądałam jej blog to zobaczyłam taki koszyczek i pomyślałam sobie, że też chce taki:) Zgadnijcie co m.in. znalazłam w paczuszce?:D Chyba telepatia;)
To ja dostałam:





A to ja wysłałam:
 
 


Mam nadzieję, że dla Ciebie to była równie miła niespodzianka :) i fajna zabawa:)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne prezenty sobie zrobiłyście

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna kura! I od Ciebie i od Ani same cudowności :) Tylko zazdrościć :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)