Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

sobota, 12 kwietnia 2014

Wianek-jajko

Witajcie :)
Jak przygotowania dzieł świątecznych? Bo u mnie idą pełną parą. Głównie to krokusy robię, ale inne też się trafiają;) 
Dziś chciałam Wam pokazać dwa wianki w kształcie jajek jakie zrobiłam. To jedne z pierwszych takich w tym roku były. Niebawem pokaże kolejne :)



4 komentarze:

  1. ładny i oryginalny :)
    Zapraszam do mnie :)))) Pozdrawiam i Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny kolor ma ten wianek Kochana :) chyba dajesz dużo kawy do malowania? I te kwiaty - krokusy fioletowe to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)