Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

poniedziałek, 5 maja 2014

Drzewko kawowe :) 100 Post:D

Witajcie
Dziś jest właśnie 100 post jaki pisze na tym blogu. Szczerze przyznam, że nie myślałam, że tak szybko osiągnę taki wynik, no ale na podsumowania przyjdzie czas przy okrągłym roczku bloga, a to jeszcze trochę:)

Tak sobie myślałam co by na taką okazje pokazać, i wymyśliłam, że drzewko z naturalnej kawy będzie dobrym dziełem na taką okazję:)

W końcu w życiu każdego rękodzielnika przychodzi taki moment, w którym wykona drzewko według kursu Ani Krućko i ja dojrzałam, twórczo, do tego momentu;)

Moje pierwsze drzewko z naturalnych ziaren kawy:





A jak Wam minął weekend majowy? U nas niestety pogoda tak średnio dopisała, bo w sobotę było paskudnie i tylko kilka powyżej zera, ale za to wczoraj udało się w końcu zorganizować grilla:) To chociaż końcówka weekendu była uratowana;)

7 komentarzy:

  1. drzewko jest śliczne :) gratuluję setnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratulacje - i setnego posta i pięknego drzewka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzewko kawowe śliczne i pomysłowe, gratuluję 100 posta i przy okazji zapraszam na moje rocznicowe Candy, no niestety do Twojej "setki" mam jeszcze trochę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie Ci wyszło to drzewko Kochana :* Garuluję 100 posta i życzę Ci kolejnych setek :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi też mam takie ale jaja. Twoje ładniejsze oczywiście.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)