Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

środa, 28 maja 2014

Filiżanka gigant :)

Witajcie:)
Dawno mnie nie było, ale to dlatego, że byłam u Rodziców na weekend i troszkę bo wczoraj wracałam dopiero. W końcu w poniedziałek Mama miała swoje święto to chciałam z nią spędzić czas. W ogóle w ten weekend mój dziadek wyprawiał 85-te urodziny:) I tak jakoś nie było kiedy zajrzeć by wstawić post. 

Dlatego dziś od rana nadrabiam zaległości :)
Czy u Was też tak bardzo pogoda, się zmieniła?:( Jeszcze wczoraj w dzień był upał, a wieczorem przyszła ulewa i burze brrr nie lubię takich skrajnych zmian :(
 
Kilka miesięcy temu zgłosiła się do mnie Pani, która wykonuje zdjęcia niemowlakom. Poprosiła bym zrobiła dla niej filiżankę, do której zmieści się niemowlak. Powiedziała, że jak już będzie po sesji, a rodzice się zgodzą to i ja dostanę fotki. Póki co pokaże Wam fotki, które ta Pani zrobiła, samej filiżanki. 
To chyba jak na razie największy mój twór :) szerokości miała prawie pół metra:)



3 komentarze:

  1. No to Kochana ładnie:) tak cicho siedziałaś a tu proszę mega filiżanka do sesji dla Dzieciaczków :) Super :) i dwieście lat dla Dziadka :* Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper wielka filiżanka . Piękny wiek ma dziadek . Moja babcia żyła 90 lat

    OdpowiedzUsuń
  3. tak mi cos nie pasował ten kocyk w filizance... a to filizanka specjalnego przeznaczenia!

    będą super foty!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)