Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

wtorek, 20 maja 2014

Miseczka z krokusami

Witajcie :)
Naprodukowałam ostatnio dość sporo koszyczków, ale nie miałam ich gdzie barwić, przez pogodę. Dopiero wczoraj wyszłam z tym wszystkim na dwór. He he znów będzie co dekorować :)

Zauważyłam, że chyba Wam tej miseczki z krokusami jeszcze nie pokazywałam, to nadrabiam to niedopatrzenie:) Ta miseczka jest mniej więcej wielkości moich filiżanek, więc nie za duża :)


Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. mmm....piękne te Twoje krokusy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwo:)
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)