Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 11 maja 2014

Ozdobiony koszyczek na chleb

Witajcie:)
Niedawno kupiłam w pasmanterii kwiatki z drewna:)  szybko znalazły swoje zastosowanie:) Na tę okazję oczywiście powstał nowy koszyczek:) Kwiatki umieściłam tylko na jednym boku koszyczka do chleba. Chociaż w sumie to jego zastosowanie może być różne:)



5 komentarzy:

  1. Piękny, bardzo fajne te kwiatuszki z drewna, a dno - mistrzostwo świata :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za udział w zabawie;)
    Jutro zaczynamy głosowanie,więc zapraszam Cię do oddania głosu na konkurencję;)
    Życzę powodzenia;)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)