Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 27 czerwca 2014

Drzewko kawowe na 25 lecie ślubu

Witajcie
Muszę się usprawiedliwić :) to, że rzadko zaglądam na inne blogi, a i na swój ostatnio też nie za często, to nie znaczy, że czynnie nie działam:) W ostatnich dniach powstało kilka dzieł, którymi się pochwalę. Dziś będzie drzewko kawowe wykonane na 25 lecie ślubu. Brakuje mu tylko cyferek 25, ale to będą później dokupione. Ja już nie mogłam się doczekać by Wam je pokazać, bo jestem z niego dumna :D baaaardzo mi się spodobało to drzewko :D i na pewno to nie ostatnie jakie wykonałam:) Może dla siebie też takie zrobię, hm?:)

Koniec gadania :P teraz się chwalę, oto ono:





I jak Wam się podoba?:)

3 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba :)))) a jak równiutko ułożone ziarenka :) Piękny prezent :) mam nadzięję, że niedługo pojawią się kolejne kawowe drzewka Kochana :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)