Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

czwartek, 5 czerwca 2014

Duży kosz z różami

Witajcie
Jakiś czas temu koleżanka powiedziała, że idzie na wesele i zamiast tradycyjnych kwiatów chciałaby dać parze młodej taki koszyk. Właściwie to miałam wolną rękę co do kolorystyki, ale jak już Wam wspomniałam ta jest moja ulubiona :) Co Wy na takie kwiatki dla Młodej Pary? :) Może nie widać, ale pomiędzy czerwonymi różami są jasno żółte


P.S. Do 6 Czerwca 2014 każdy kto posiada blog może głosować na wyplecione prace TUTAJ Moja praca też tam jest, ale głosujcie według gustu i upodobań :)

4 komentarze:

  1. Zapraszam Cię na moje rozdanie (trwa jeszcze tylko kilka dni ) do którego dołożyłam dziś trochę kosmetyków i biżuterii. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na prezent wspaniały!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)