Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 11 lipca 2014

Bransoletka warkocz

Witajcie :)
W tworzenie biżuterii, bransoletek, wciągnęła mnie Ania S, ale o tym już chyba wspominałam. Dlatego też ta dzisiejsza zainspirowana jest jej tworkami :)
To właśnie Ania wymyśliła ten wzór, a przynajmniej u Niej go znalazłam :)




3 komentarze:

  1. No no ale się wciągnęłaś:))) - to super!!!
    Bransoletka śliczna -fajnie wykonałaś ten wzorek:)
    Liczę na to, że będzie następna bransoletka:)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie oglądałam podobną bransoletkę w necie- fajnie wyszła, tylko przy moim szczęściu rozerwałabym ją wkrótce po założeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne bransoletki z koralików, podziwiam i gratuluję cierpliwości do ich wykonania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)